O wydarzeniu

Kantar 2020 Year in Review

Szanowni Państwo!

 

Rok 2020 był bardzo specyficzny zarówno dla nas – konsultantów, jak i klientów, użytkowników, konsumentów, po prostu wszystkich ludzi. Nasze interakcje, sposób spędzania wolnego czasu i konsumpcji uległy zmianie. Zapraszamy Państwa na „Kantar 2020 Year in Review” – krótki onlinowy format podsumowania ostatniego roku. Chcemy pokazać, jak zmieniła się komunikacja marek podczas przemian społecznych, ekonomicznych i kulturowych jakie wywołała światowa pandemia COVID-19. Przy okazji chcielibyśmy też Państwu opowiedzieć o tym jak zmienił się Kantar w ostatnim czasie i jakie rozwiązania mogą wspomóc podejmowane przez Państwa decyzje biznesowe w tak dynamicznym czasie. Zapraszamy na podsumowanie roku 2020 w komunikacji, marketingu, ale również w badaniach.

 

Podczas wydarzenia nasi kulturowi i rynkowi eksperci Krzysztof Domeradzki i Marta Skalmowska przeprowadzą Państwa przez najważniejsze zmiany w komunikacji i marketingu w 2020 roku. Opowiedzą o autentyczności i wiarygodności oraz upadku pompatyczności.

 

Następnie nasza grupa ekspertów z różnych obszarów Data Driven Decisions opowie o tym, że połączenie trzech wykluczających się do tej pory elementów Szybko-Tanio-Dobrze stało się możliwe!

 

Dorota Cudna-Sławińska opowie o zmianach w podejściu do badań innowacji i komunikacji, o tym jak w niepewnych i zmiennych czasach radzić sobie z podejmowaniem decyzji na podstawie danych oraz jak dynamicznie i zwinnie te dane zdobywać.

 

Michał Zajdel skupi się natomiast na pomiarach efektywności kampanii wielokanałowych i tym w jaki sposób wydać mniej, a przy okazji dotrzeć do interesującej nas grupy.

 

Patryk Polkowski przedstawi nasze podejście do mierzenia znajomości i wizerunku marki w sposób ciągły, czyli co powinniśmy wiedzieć o naszej marce, jak często te zmiany sprawdzać, aby móc reagować na bieżąco na wszystko, co dzieje się na rynku.

 

Michał Krysztofiak opowie natomiast o synergii różnych źródeł danych. Będzie o Marketing Mix Models w służbie optymalizacji ROI. Będzie o prognozowaniu przyszłości, którą coraz trudniej uchwycić.

 

Nie będzie to długa i piękna reklama Kantara. Będzie to podsumowanie zmian 2020 roku, które dotyczą nas wszystkich!

 

Serdecznie zapraszamy!

Dorota Cudna-Sławińska

Business Development Director, Kantar Marketplace Lead

Michał Lutostański

Strategy Business Director

Kantar